بورس کالا

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، طی مرداد ماه، شاهد معامله ۲ میلیون و ۶۷۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی مدت مذکور و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران افزون بر یک میلیون و ۶۶۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۲ هزار و ۲۸ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

در این تالار بالغ بر ۴۵۶ هزار و ۹۶ تن انواع قیر، ۲۶۶ هزار و ۲۸۸ تن انواع مواد پلیمری و ۱۷۰ هزار و ۵۳ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۵۵۲ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴ هزار و ۵۷۰ تن عایق رطوبتی، ۶ هزار و ۶۳ تن روغن پایه، ۲۰ هزار و ۲۹۵ تن گوگرد، ۳۷۰ تن آرگون و ۱۸۵ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی مرداد ماه میزبان معامله یک میلیون و ۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۸ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال بود.

در این تالار ۹۷۶ هزار و ۴۳۷ تن انواع فولاد، ۱۴ هزار و ۶۲۰ تن انواع مس، ۵۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۳ هزار و ۶۵۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۵۴۰ تن روی و ۶۸ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۴ هزار و ۶۸۴ تن کالا را تجربه کرد.

شایان ذکر است یک واحد تجاری نیز در گروه اموال غیرمنقول به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها