آلومینیوم

آلومینیوم در سال جهش تولید، همچنان بالاترین رقم رشد تولید را در بین تولیدات شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی در اختیار دارد. تولید شمش این محصول طی چهار ماه ابتدای امسال با رشد ۶۷درصدی همراه شد.

به گزارش کالاخبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو،‌ طی فروردین تا پایان تیر ماه سال جاری، افزون بر ۱۳۸هزار و ۷۰۰ تن شمش آلومینیوم در شرکت های ایرالکو، المهدی، هرمزآل،‌ جاجرم و آلومینیوم جنوب تولید شد این در حالی است که تولید مدت مشابه سال ۹۸ به ۸۳هزار تن رسیده بود. در این میان شرکت های آلومینیوم جاجرم، هرمزآل و المهدی رشد سه رقمی را کسب کردند. از تابستان گذشته تا بهار امسال، ایمیدرو دو کارخانه آلومینیوم جاجرم و آلومینیوم جنوب (سالکو) را راه اندازی کرد به طوری که سالکو، به عنوان بزرگ ترین و مدرنترین کارخانه تولید آلومینیوم ایران، با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی احداث شد.

رشد ۱۱درصدی تولید آهن اسفنجی

از سوی دیگر رشد تولید آهن اسفنجی شرکت های بزرگ طی مدت مورد بررسی به ۱۱درصد رسید. در چهار ماه ابتدای ۹۹ بیش از ۱۰.۵ میلیون تن از این محصول تولید شد. همچنین تولید شمش فولاد شرکت های بزرگ فولادی نیز با رشد ۸درصدی به ۷.۴ میلیون تن رسید. تولید محصول فولادی با رشد دو درصدی از ۴.۷ میلیون تن عبور کرد.

مس کاتد نیز دراین مدت با تولید ۹۱هزار تنی رشد یک درصدی را تجربه کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها