• ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
  • کد خبر: 42638
مس

کارشناسان بر این باورند که مس در سه ماهه سوم سال در محدوده ۶۶۰۰ دلاری باقی بماند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از معدن۲۴، مس به عنوان یکی از چند فلز بزرگ، همواره در بورس فلزات شاخص ساز بوده و از این روست که قیمت این محصول در روند بازار بسیار تاثیرگذار است.

براساس داده های بورس فزات لندن، مس مارس ۲۰۱۸ را با قیمت ۶۶۰۰ دلار شروع کرد و تا می همان سال تا ۶۶۵۰ دلار هم افزایش قیمت داشت ولی پس از آن اگرچه با نوسانات صعودی و نزولی زیادی روبرو شد اما در بلند مدت و تا مارس سال جاری به کف قیمتی خود در این سال ها، یعنی محدوده ۵۱۰۰ دلاری نزول پیدا کرد.

روند قیمتی مس از مارس سال ۲۰۲۰ تاکنون به طور کلی صعودی بوده است به طوریکه توانسته است مرزهای ۶۶۰۰ دلاری را بار دیگر لمس کند و این سوال را در ذهن مخاطبان خود به وجود می آورد که آیا این محصول قرمز رنگ بار دیگر قادر خواهد بود به محدوده فراتر از ۶۶۰۰ دلاری قدم بگذارد؟

روزهای درخشان مس به می تا ژوئن ۲۰۱۸ برمی گردد که ارزشی در محدوده ۶۶۵۰ دلاری پیدا کرده بود و در مقابل، بدترین روزهای این محصول مربوط به مارس تا آوریل سال جاری می باشد که در سطح قیمتی فلز سرخ به نزدیک ۵۱۰۰ دلار رسید.

به عقیده کارشناسان و متخصصین بازار فلزات، قیمت مس در بورس در ماه های آینده و در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ در محدوده ۶۶۰۰ دلاری باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها