مس

مدیرعامل شرکت معدنی Freeport MCMoran می گوید عرضه کم مس در بورس های کالایی که ناشی از موجودی کم آن می باشد یک شانس خوب برای این محصول آن هم در دوران رکود محسوب می شود.

به گزارش 《کالاخبر》به نقل از  معدن۲۴، مدیرعامل شرکت معدنی Freeport MCMoran معتقد است در زمان از سر گیری مجدد فعالیت های اقتصادی، به فلزات به عنوان یک منبع سود نگاه می شود.

ریچارد ادکرسون در کنفرانس تولیدکنندگان مس در آمریکا اظهار داشت که وضعیت تامین مس در زمان همه گیری کروناویروس تحت تاثیر قرار گرفته است و موجودی معدنی و قراضه فلز سرخ کم تر شده است. وی اعتقاد دارد که این موجودی در هر دو بخش در طی ماه های اخیر کمتر هم خواهد شد.

وی افزود: به طور معمول در زمان رکود، موجودی مواد معدنی افزایش می یابد و با بهبود شرایط، وضعیت تامین هم بهتر می شود اما در حال حاضر با وجود کمبود موجودی مس، با آغاز مجدد فعالیت های اقتصادی، مس و فلزات به عنوان یک منبع اصلی سود محسوب می شوند

گفتنی است که عرضه مس در بورس فلزات لندن در سال جاری به میزان ۱۴۴ هزار و ۵۲۵ تن شروع شد و در زمان اوج خود یعنی اواسط ماه می به ۲۸۲ هزار تن رسید و تا حال حاضر کاهشی ۱۴۴ هزار تنی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها