تالار

در هفته منتهی به ۱۹ تیر ماه، ۸۳۲ هزار و ۷۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۹ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۰ و ۵۴ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۴۰۵ هزار و ۲۲۱  تن انواع کالا به ارزش ۳۶ هزار و ۷۷ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۹۹ هزار و ۹۹۳ تن فولاد، ۶ هزار و ۱۶۰  تن مس، ۵ هزار و ۱۵۰ تن آلومینیوم، ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و۹۳ هزار و ۷۵۰ تن خاک روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۲۴ هزار و ۸۵۶ تن انواع کالا به ارزش ۲۳ هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۲۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲۱ هزار و ۵۵۶ تن قیر، ۷۸ هزار و ۶۵۸ تن مواد پلیمری، ۴۳ هزار و ۳۶۰ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۶۱۵ تن عایق رطوبتی، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۵۰ تن آرگون،  ۲ هزار و ۱۶۸ تن روغن پایه، ۲ هزار تن سلاپس واکس و ۱۳ هزار و ۱۷۵ تن گوگرد معامله شد.

شایان ذکر است یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم زعفران نیز در تالار محصولات کشاورزی و ۲ هزار تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها