نفت امریکا

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت خام این کشور ۶۰۰ هزار بشکه در روز در ۲۰۲۰ کاهش یابد و به ۱۱.۶۳ میلیون بشکه در روز برسد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می رود تولید نفت خام این کشور ۶۰۰ هزار بشکه در روز در ۲۰۲۰ کاهش یابد و به ۱۱.۶۳ میلیون بشکه در روز برسد. این مقدار کاهش کمتر از ۶۷۰ هزار بشکه ای است که قبلا پیش بینی شده بود.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا حالا انتظار دارد مصرف نفت و سایر سوختهای مایع در آمریکا در سال جاری میلادی ۲.۱ میلیون بشکه در روز پایین آمده به ۱۸.۳۴ میلیون بشکه در روز برسد. این رقم هم کمتر از پیش بینی قبلی ۲.۴ میلیون بشکه در روز است.

کاهش تقاضای جهانی برای نفت و محدود شدن سفر در سراسر دنیا به خاطر همه گیری ویروس کرونا باعث سقوط قیمت نفت در سال جاری میلادی شد. تقاضا در سراسر جهان با برداشته شدن تعطیلی ها در بسیاری کشورها و لغو دستور در خانه ماندن روند بهبودی را آغاز کرده است.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار دارد مصرف جهانی نفت در سال جاری میلادی ۸.۱۵ میلیون بشکه در روز کاهش یابد و به  ۹۲.۸۹ میلیون بشکه در روز برسد. این رقم قبلاً ۸.۳۴ میلیون بشکه در روز پیش بینی شده بود.

 این اداره اعلام کرد آمریکا اوج کاهش مصرف سوخت را پشت سر گذاشته و مصرف در نیمه دوم ۲۰۲۰ و در ۲۰۲۱ به تدریج افزایش خواهد یافت.

 انتظار می رود تولید نفت خام آمریکا در ۲۰۲۱،  ۶۴۰ هزار بشکه در روز پایین آمده و به ۱۱.۰۱ میلیون بشکه در روز برسد. تولید نفت آمریکا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تا کمتر ۱۱ میلیون بشکه در روز کاهش یافته بود.

پیش بینی می شود تقاضای نفت آمریکا در ۲۰۲۱،  ۱.۶ میلیون بشکه در روز افزایش یافته و به ۱۹.۹۴ میلیون بشکه برسد، در حالیکه قبلاً  ۱.۴ میلیون بشکه در روز افزایش تولید پیش بینی شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها