IMG_6431.JPG

حجم معاملات آتی سكه دیروز در بورس كالای ایران به ۱۶هزار و ۶۸۰ قرارداد و ارزش آن به بیش از یک هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال رسید که نسبت به دوشنبه گذشته رشد ۱۳درصدی را تجربه کرد، چرا که طی این روز حجم معاملات به ۱۴ هزار ۶۵۶ قرارداد رسیده بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز سه شنبه هم مسیر با افت متغیرهای تاثیر گذار بر روند قیمت سکه همچون بهای جهانی اونس و دلار قیمت سکه در بازار نقدی و آتی سکه بورس کالای ایران با کاهش رو به رو شد.

براساس آمار معاملات بورس کالای ایران طی روز گذشته هر پنج سررسید آتی، با کاهش قیمت معاملات خود را به پایان رساند، به طوری که سکه در سررسید تیر ماه با نرخ یک میلیون و ۳۶ هزار تومان معامله شد و افت ۰/۶۵درصدی را تجربه کرد. همچنین سکه تحویل شهریورماه نیز با کاهش ۰/۳۶ درصدی به قیمت یک میلیون و۵۰هزار تومان رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل آبان با قیمت یک میلیون و۵۹ هزار تومان معامله شد و با افت ۰/۸ درصدی رو به رو شد. از طرفی سکه تحویل دی نیز با ۱/۲۶ درصد کاهش به قیمت یک میلیون و ۷۴ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اسفند ماه با نرخ یک میلیون و ۹۴ هزار تومان معامله شد و افت۰/۷۶درصدی را به ثبت رساند.

همچنین سکه در بازار نقدی نیز طی روز گذشته، با روند کاهشی همراه شد و به یک میلیون و ۳۳ هزار تومان عرضه شد. همچنین دلار آمریکا نیز ۳۴۶۴ تومان قیمت داشت.

از سویی هر گرم طلای ۱۸ عیار نزدیک به ۱۰۵ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین نیم و ربع سکه با کاهش قیمت، به ترتیب ۵۱۷ و ۲۷۰ هزار تومان عرضه شد.

اونس جهانی طلا نیز ۱۲۸۴ دلار برای معاملات در بازار نیویورک داد و ستد شد.

در بازار ارز نیز یورو ۳۹۳۳،‌ پوند انگلستان ۵۰۸۲ تومان و یوان چین ۵۳۸ تومان قیمت خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها