• ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر: 40948
مس

روز جمعه ۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۵۴ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۳۳۳ دلار رسیده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۹ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه، یک درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۱.۷ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۳۳۳ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۹ خرداد ماه، با افزایش  ۵۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن یک درصد افزایش داشت و پنج هزار و ۳۵۷ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۱.۶ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۹ خرداد ماه، با کاهش دو هزار و ۶۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۶۴ هزار و ۴۲۵ تن به ۲۶۱ هزار و ۸۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز بیانگر این است که در روز جمعه ۹ خرداد ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به پنج‌شنبه، کاهش چهار دلاری داشته و برابر با ۲۵ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها