n00026951-b.jpg

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰۰ متر مربع برگزار می شود و تاکنون بیش از ۲۰۰ بنگاه اقتصادی برای شرکت در این رویداد اقتصادی ثبت نام کرده اند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که بیستم لغایت بیست و سوم تیرماه سال جاری برگزار می شود، با استقبال گسترده بنگاه های اقتصادی فعال در این سه صنعت روبرو شد.

در این نمایشگاه ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری ها، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های مشاور سرمایه گذاری، موسسات اعتباری، شرکت های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک ها، بیمه ها و شرکت هایی که در بورس پذیرفته شده اند حضور دارند.

یاد آور می شود سه همایش تخصصی با موضوع بورس، بانک و بیمه در این نمایشگاه برگزار خواهد شد. همچنین برنامه هایی شامل تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه، حضور استارتاپ های داخلی و خارجی بازار مالی، تسهیل شرایط انعقاد تفاهمنامه صنایع مهم کشور و صندوق های سرمایه گذاری، تقدیر از برندگان مسابقه بزرگ تالار مجازی، رونمایی از سامانه باشگاه دارندگان گواهی نامه حرفه ای بازار سرمایه، تبیین سند راهبردی آموزش بازار سرمایه، جشنواره مطبوعات و کاریکاتور، تقدیر از مولفین ۴ کتاب برتر سال با موضوع بازار سرمایه و بازی شبیه ساز بورس، در دستور کار این نمایشگاه قرار دارد.

 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی بازار سرمايه (سنا)      

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها