گواهی سپرده

در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالای ایران بیش از یک میلیون و ۷۲۵ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزشی بیش از ۱۳۱۳ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال معامله شد.

به گزارش «کالاخبر»؛  معامله گران در هفته ای که گذشت تعداد ۱۶۴ هزار و ۸۸۰ گواهی سپرده سکه طلا را به ارزشی بیش از ۱۱۰۳ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال معامله کردند تا با سهم ۸۴ درصدی بیشترین تاثیر را در ثبت ارزش ۱۳۱۳ میلیارد ریالی بازار گواهی سپرده کالایی به خود اختصاص دهند.

۱۷ هزار و ۱۷۹ گواهی سپرده زیره سبز نیز در حالی معامله شد که ارزشی بیش از ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریالی برای این معاملات به ثبت رسید.

در جریان این معاملات بیش از یک میلیون و ۴۳۰ هزار گواهی سپرده زعفران نگین نیز دادوستد شد که معامله این تعداد ورقه بهادار مبتنی بر کالا ارزشی حدود ۱۲۸ میلیارد ریال را رقم زد و به این ترتیب، معاملات مذکور به ترتیب ۱۰ و ۸۳ درصد از حجم و ارزش کل معاملات هفته گذشته را تشکیل داد.

ارزش معامله حدود ۴۰ هزار و ۵۷۵ گواهی سپرده پوشال زعفران نیز به حدود ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بالغ شد.

در این هفته، بیش از ۷۲ هزار گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزش این معاملات به حدود ۷۳ میلیارد ریال نزدیک شد تا سهم ۶ درصدی را در ارزش کل معاملات این بازار در اختیار خود بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها