کراپ‌شده - بورس کالا

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران امروز ۲۳ خردادماه، شاهد معامله یک هزار و ۱۰۰ تن جودامی خوزستان در قالب طرح قیمت تضمینی بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به دنبال اعلام سیاستهای دولت مبنی بر توقف ثبت سفارش جو وارداتی و همچنین پایان تخصیص ارز مبادله ای به واردات این محصول، که در راستای حمایت از تولید داخل این محصولات اعمال شده است، خریداران محصول جو دامی بالاخره بر تردید خود غلبه نموده و اقدام به خرید از تابلوی معاملات بورس کالای ایران نمودند.

گفتنی است در معاملات روزهای اخیر، به میزان ۱۷۱۰ تن از استان خوزستان با قیمت پایه و معاملاتی ۶۸۰۰ ریال، ۱۵۰ تن از استان قم با قیمت معاملاتی ۷۶۰۰ ریال، ۳۰ تن از استان بوشهر به قیمت ۷۱۰۰ ریال و به میزان ۶۹۰ تن از استان اصفهان با قیمت معاملاتی ۷۳۰۰ ریال از روی تابلوی بورس توسط مصرف کنندگان و اتحادیه ها خرید انجام شده است که با توجه به اطمینان خریداران از مناسب بودن قیمتهای تابلوی بورس کالای ایران که توسط شرکت پشتیبانی امور دام اعلام شده است به نظر می رسد این روند طی روزهای آینده استمرار یافته و تقویت گردد.

روز یکشنبه علاوه بر محصول جو، ۳ هزار و ۶۰۰ تن ذرت دانه ای دزفول، ۶۷۵ تن شکر سفید کارخانه قند دعبل، امیرکبیر، کشت و صنعت دهخدا و کشت و صنعت فارابی و ۲۰۰ تن کنجاله سویا پرک کرمانشاه در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن قیر و ۵۰ تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

براساس این گزارش، ۵ هزار و ۲۲۰ تن وکیوم باتوم، ۸ هزار تن لوب کات، ۴۲۵ تن مواد شیمیایی و ۵۶ تن مواد پلیمری، ۴ هزار و ۴۹۲ تن انواع قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی داد و ستد شد.

بر این اساس، ۳ هزار و ۴۰۰ تن انواع مس شامل یک هزار و ۵۸۰ تن مس کاتد، یک هزار تن مس کم عیار و ۴۶۰ تن مس مفتول شرکت ملی صنایع مس ایران و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن این شرکت به همراه ۹۰ تن مس مفتول شرکت گیل راد شمال و ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها