• ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
  • کد خبر: 39307
چین

با افزایش تقاضا در شمال چین، موجودی ورق گرم که برای تولید لوازم خانگی و خودرو استفاده می‌شود، در هفته منتهی به ۲ آوریل برای سومین هفته متوالی افت داشت.

به گزارش «کالاخبر»، موجودی ورق گرم چین در هفته منتهی به ۲ آوریل برای سومین هفته متوالی به افت خود ادامه داد؛ تقاضای این نوع ورق فولادی که برای تولید لوازم خانگی و خودرو استفاده می‌شود، در شمال این کشور افزایش داشت.

کل موجودی ورق گرم چین با کاهش ۲.۲ درصدی در هفته مورد نظر به ۵.۴۵ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بعد از تعطیلات سال نوی چین ۷۳.۶۲ درصد بالاتر بود. در هفته پیش از آن، موجودی ورق گرم ۱.۳۸ درصد افت داشت.

مجموع موجودی ورق گرم فولادی در انبارهای بازرگانان و واحدهای فولادسازی پس از ۱.۲۱ درصد کاهش به ۴.۰۱ میلیون تن رسید، در حالی که موجودی واحدهای فولادسازی با افت ۴.۸۴ درصدی به ۱.۴۴ میلیون تن رسید.

با ادامه شیوع جهانی کرونا ویروس، قیمت آتی ورق گرم شانگهای در آستانه سومین هفته متوالی روند نزولی قرار دارد؛ در نتیجه، بازرگانان در بازار فیزیکی پس از افت قیمت نقدی، با عجله اقدام به تخلیه محموله خود کردند.

قیمت ورق گرم در شرق و جنوب چین به پایین‌ترین سطح سه سال اخیر رسیده است، در حالی که قیمت این محصول در شمال کشور با بازیابی تقاضا شاهد ثبات نسبی بود. گفتنی است که فروش بازرگانان و فولادسازان در شمال چین طی هفته مورد بررسی افزایش داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها