• ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
  • کد خبر: 39186
مس

قیمت مس در LME روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین سه دلار افزایش داشت و به چهار هزار و ۸۶۷ دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر»،  قیمت مس در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۰.۱ درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۲.۲ درصد افزایش را تجربه کرده و به چهار هزار و ۸۶۷ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۱۸ فرودین ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن تغییری نداشت و چهار هزار و ۸۸۱ دلار اعلام شد. فلز سرخ ۲.۳ درصد افزایش قیمت را نسبت به دوشنبه هفته پیش تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه، با کاهش یک هزار و ۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۱۸ هزار و ۵۲۵ تن به ۲۱۷ هزار و ۴۷۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز دوشنبه ۱۸ فرودین ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز جمعه کاهش سه دلاری داشته و با این میزان کاهش، اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی برابر با ۱۴ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها