زرندی

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مهمترین جهتگیری برنامه ‌های این وزارتخانه در سال "جهش تولید"، ادامه نهضت ساخت داخل، توسعه صادراتی، تمرکز بر صنایع پیشران و هدایت سرمایه‌های مردمی به سوی تولید است.

به گزارش «کالاخبر»، سعید زرندی در جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های این وزارتخانه در سال ۹۹ در هفت محور اصلی و ۴۰ پروژه عملیاتی تدوین شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

این مقام مسوول اظهار داشت: در تدوین برنامه از صاحب‌نظران، اقتصاددانان، تشکل های تخصصی و انجمن‌ها نظرخواهی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه، شرایط موجود اقتصادی کشور و الزامات تحقق آن دیده شده و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان فروردین ماه آن را نهایی و به طور رسمی ابلاغ کنیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت گفت: بخشی از این برنامه ادامه و تکمیل اقدامات و فعالیت‌های سال گذشته وزارتخانه است که با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

زرندی خاطرنشان کرد: توسعه ساخت داخل، مدیریت واردات، توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک، از جمله محورهای برنامه‌ سال ۹۹ است.

این مقام مسوول وزارت صنعت افزود: پروژه‌هایی مانند توسعه تجارت الکترونیک و تکمیل زنجیره تولید از موضوعات با اهمیتی است که در سال ۹۹ بطور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این برنامه میزان مورد نیاز تسهیلات ریالی و ارزی و الزاماتی در بخش‌های مالیاتی ، بیمه‌ای و غیره در راستای تحقق این برنامه‌ها به طور شفاف دیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها