زعفران

در آخرین روز معاملاتی سال ۱۳۹۸ ( ٢٨ فروردین ماه) در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران در حالی بیش از ۸۸۰ هزار گواهی به ارزشی بیش از ۳۵۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال خرید و فروش شد که دادوستد ۷۲۱ هزار و ۲۵۱ گواهی سپرده زعفران نگین انبار طلای سرخ با سررسید آبان ماه سال آینده رکوردی بی نظیر و پایانی سبز را در تابلوی معاملات به ثبت رساند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در روز پایانی معاملات سال جاری معامله گران در نماد معاملاتی گواهی سپرده زعفران نگین انبار طلای سرخ با سررسید آبان ماه ۱۳۹۹ تعداد ۷۲۱ هزار و ۲۵۱ گواهی را به ارزشی بیش از ۶۰میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال دادوستد کردند که این حجم از معاملات گواهی سپرده زعفران در تاریخ انجام این معاملات یک رکورد محسوب می شود. معاملات نماد مذکور در آخرین روز کاری سال جاری با افزایش ۲.۹ درصدی قیمت همراه شد تا زمستان ۹۸ با پایانی سبز و هیجان انگیز به پیشواز بهار ۹۹ برود.
این گزارش می افزاید، دو نماد معاملاتی زعفران نگین انبار تعاونی روستایی و زرین زعفران مشرق زمین نیز به ترتیب با معامله بیش از ۲۸ هزار و ۲۰ هزار گواهی سپرده کالایی بعد از نماد انبار طلای سرخ بیشترین حجم معاملاتی را در آخرین روز کاری سال جاری به ثبت رساندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها