• ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 38837
مدیرعامل

بزم نوروز و رستاخیز طبیعت از جلوه های عظمت پروردگار است. خداوند متعال را شاکریم که درک نوروز و بهاری دیگر را نصیب ما ساخت تا از تکاپوی طبیعت برای نو شدن درسی دیگر بیاموزیم.

«باسمه تعالی»

از همه سوی جهان جلوه او می بینم                      جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل                  آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

بزم نوروز و رستاخیز طبیعت از جلوه های عظمت پروردگار است. خداوند متعال را شاکریم که درک نوروز و بهاری دیگر را نصیب ما ساخت تا از تکاپوی طبیعت برای نو شدن درسی دیگر بیاموزیم.

سال ۱۳۹۸ برای ملت ایران مملو از روزهای دشواری بود که به مدد همدلی و همراهی بی نظیر آحاد مردم به نیکویی سپری شد. البته مردم ما همچنان درگیر امتحانی دشوار هستند که نوروز امسال را با سالهای قبل متفاوت کرده است. بی شک عظمت و اراده سترگ ملت ایران بر همه این بلایا فائق خواهد آمد و بار دیگر روزهای بهتر و شکوفایی بیشتر ایران عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

سالی که گذشت برای بازار سرمایه و بورس کالا نیز آزمون های سختی را به همراه داشت که به فضل و یاری پروردگار و یاری همه فعالان بازار توانستیم از آن با روندی رو به رشد عبور کنیم. علیرغم شرایط رکودی کشور ارزش معاملات بورس کالا در سال ۹۸ به ارزش معاملات در سال ۹۷ نزدیک شد و ارزش معاملات بازار فیزیکی رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

در سالی که گذشت راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته نیز راه اندازی شد که در کنار زعفران سه گانه محصولات مهم کشاورزی را شکل دادند که کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات استراتژیک کشاورزی کشور است. امیدواریم ساماندهی بازار محصولات کشاورزی کشور در سال های آتی نیز با ورود محصولات جدید ادامه یاید.

حرکت رو به جلوی بورس کالای ایران علیرغم شرایط خاص کشور و جنگ اقتصادی که به کشور عزیزمان تحمیل شده است در سال گذشته ادامه یافت و امیدواریم سال ۹۹ نیز سالی پربار و توام با حرکت رو به جلو را تجربه کنیم.

در پایان این ایام را که با بعثت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) مقارن شده است به همه هم میهنان عزیز، فعالان اقتصادی کشور به خصوص اهالی بازار سرمایه و همکاران و همراهان گرامی در بورس کالا تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه حی لایزال برای همه هم میهنانمان سلامتی، سعادت و بهروزی و روزهای سرشار از شکوفایی و سرافرازی آرزومندم.

حامد سلطانی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها