کارگزاران بورس های کالایی

در این نوشتار، ۱۰ کارگزار برتر آمریکا که در زمینه قراردادهای آتی کالایی فعالیت می‌کنند و در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، معرفی شده‌اند؛ پیش‌بینی می‌شود که این شرکت‌های کارگزاری در سال ۲۰۲۰ نیز بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش اختصاصی «کالاخبر»؛ سرمایه‌گذاری‌ها همواره با ریسک همراه هستند. اما سرمایه‌گذاری در قراردادهای آتی پرریسک‌تر است. در این نوع معاملات، سرمایه‌گذار روی مسیر بازار در آینده و یک نتیجه احتمالی سرمایه‌گذاری می‌کند. این در حالی است که بازارها همواره تحت تاثیر عوامل متعدد (که برخی غیرقابل پیش‌بینی هستند) قرار دارند. بنابراین، معاملات قراردادهای آتی حتی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای هم فعالیتی پیچیده هستند. در این نوع معاملات، حق‌الزحمه و پلتفرم معاملاتی از جمله مسایل مهم برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به شمار می‌روند. 

در این بخش، نقش کارگزاران بسیار برجسته است. سرمایه‌گذارانی که به معامله قراردادهای آتی می‌پردازند، انتظارات زیادی از کارگزاران دارند. ارائه اطلاعات آنی درباره قیمت‌ها و حجم معاملات، سهولت استفاده از پلتفرم معاملاتی، ارائه ابزارهای تحلیل و شاخص‌های تکنیکال، پشتیبانی مداوم از مشتریان و صد البته، تحمیل هزینه اندک برای معاملات، از مهمترین فاکتورهایی هستند که معامله‌گران در انتخاب یک کارگزار مورد توجه قرار می‌دهند.

هر سال، موسسات متعدد با در نظر گرفتن ویژگی‌های فوق و نوع و میزان خدمات ارائه شده به مشتریان، به رتبه‌بندی کارگزاران در حوزه‌های مختلف می‌پردازند. در این نوشتار، ۱۰ کارگزار برتر آمریکا که در زمینه قراردادهای آتی کالایی فعالیت می‌کنند و در سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، معرفی شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که این شرکت‌های کارگزاری در سال ۲۰۲۰ نیز بهترین عملکرد را داشته باشند.

NinjaTrader

ویژگی برجسته: حق‌الزحمه اندک به میزان ۹ سنت برای هر قرارداد

نوآوری‌های این شرکت موجب شده تا پلتفرم معاملاتی آن به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها هم برای تازه‌کارها و هم برای حرفه‌ای‌ها تبدیل شود. ابزارهای تحلیل تکنیکال این پلتفرم برای معامله‌گران بسیار کاربردی است. تازه‌کارها پس از ثبت‌نام در این پلتفرم می‌توانند از یک نسخه نمایشی و دو هفته استفاده رایگان بهره‌مند شوند. NinjaTrader که در سال ۲۰۱۶ جایزه بهترین کارگزار معاملات آتی را از آن خود کرد، تنها پلتفرمی است که توانایی اجرای سیستم معاملات متنوع را دارد.

E-Trade

ویژگی برجسته: بهترین پلتفرم برای معامله‌گران موبایلی

در این کارگزاری بیش از ۲۰۰ نوع قرارداد آتی مختلف مورد معامله قرار می‌گیرد. حق‌الزحمه هر قرارداد در این کارگزاری، یک و نیم دلار است. این کارگزاری بهترین امکانات را برای کسانی که از موبایل برای خرید و فروش فلزات، ارزها و... استفاده می‌کنند، فراهم کرده است. همچنین بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال اطلاعات و گزارش‌های پژوهشی یا شناسایی بهترین برنامه‌های بازنشستگی هستند.

Discount Trading

ویژگی برجسته: محبوب معامله‌گران پرکار

این کارگزاری به معامله‌گران پرکاری که به دنبال تخفیف در حجم‌های بالای معاملات هستند، مجموعه‌ای از امکانات را ارائه می‌کند و در این زمینه بی‌رقیب است. هزینه معاملات در این کارگزاری بین ۱۹ تا ۴۹ سنت برای هر قرارداد در نوسان است. به عنوان مثال، اگر شما در یک ماه تنها یک قرارداد معامله کنید، باید ۴۹ سنت بپردازید اما اگر این رقم به ۵۰ هزار قرارداد برسد، برای هر یک ۱۹ سنت خواهید پرداخت. برای تازه‌کارها نیز تخفیف‌های ویژه‌ای وجود دارد. این کارگزاری مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها را در اختیار معامله‌گران فعال قرار می‌دهد. ارائه خدمات و افتتاح حساب در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز از دیگر مزیت‌های این کارگزاری به شمار می‌رود.

Stage ۵ Trading

ویژگی برجسته: کیفیت برتر خدمات مشتریان

با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان دریافت که شهرت این کارگزاری به چه دلیل است. ارائه نرم‌افزارهای رایگان، پلتفرم‌های تخصصی معاملات، آمار و اطلاعات مربوط به معاملات، ابزارهای مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری، اطلاعات تاریخی معاملات هر سهم و... گوشه‌ای از خدماتی هستند که این کارگزاری به مشتریانش ارائه می‌کند. معاملات موبایلی و چت‌روم اختصاصی معامله‌گران نیز از دیگر خدماتی است که این کارگزاری در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

TradeStation

ویژگی برجسته: حق‌الزحمه منعطف

این کارگزاری برای معامله‌گران مختلف، الگوهای متفاوتی از پرداخت حق‌الزحمه معاملات را تعریف کرده است. این حق‌الزحمه‌ها از ۱.۲۵ دلار برای کمتر از ۳۰۰ قرارداد تا ۲۵ سنت برای معامله ۲۰ هزار قرارداد آتی در نوسان است. چنین الگویی به معامله‌گران امکان می‌دهد تا در حجم‌های بالای معاملات، هزینه کمتری بپردازند. در این کارگزاری بیش از ۸۰ نوع قرارداد آتی مورد معامله قرار می‌گیرد. پلتفرم‌های متعدد این کارگزاری برای خرید و فروش سهام، اوراق آتی و اختیار معامله بسیار حرفه‌ای و مناسب هستند.

Interactive Brokers

ویژگی برجسته: بهترین گزینه برای معامله‌گران پیشرفته

این کارگزاری برای خرید و فروش اوراق آتی و اختیار معامله، حق‌الزحمه رقابتی در نظر گرفته است که در حجم‌های بالای معاملات نمود پیدا می‌کند. اپلیکیشن‌های معاملاتی ارائه شده از سوی این کارگزاری در بسیاری از دستگاه‌ها همچون موبایل هوشمند اندروید، آیفون، آی‌پد، اپل واچ و تبلت‌ها قابل استفاده هستند. این کارگزاری همچنین بهترین کارگزار معاملات آنلاین سهام لقب گرفته است.

TD Ameritrade

ویژگی برجسته: بهترین پلتفرم موبایلی

در مقایسه با رقبا، این کارگزاری برای افتتاح حساب رقم بسیار کمی مطالبه می‌کند. در این کارگزاری بیش از ۶۰ نوع قرارداد آتی مورد معامله قرار می‌گیرد. پلتفرم‌های معاملاتی این کارگزاری از قابلیت پذیرش و اجرای سریع دستور خرید و فروش برخوردار هستند. ارائه خدمات ۲۴ ساعته، پشتیبانی تلفنی، آموزش آنلاین، برگزاری سمینارهای آموزشی آنلاین، دسترسی به آمارها و اطلاعات پژوهشی از جمله خدمات ویژه این کارگزاری به شمار می‌روند. این کارگزاری همچنین بهترین گزینه برای تازه‌کارهای بازار است.

Lightspeed Trading

ویژگی برجسته: گزینه برتر معامله‌گران فعال

این کارگزاری برای کسانی که به طور مداوم خرید و فروش می‌کنند، تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌کند. دسترسی مستقیم کاربران به بورس‌ها و افتتاح حساب تمرینی برای تازه‌کارها از دیگر خدمات این کارگزاری به شمار می‌رود. اگرچه استفاده از برخی اپلیکیشن‌های تخصصی این کارگزاری مستلزم پرداخت هزینه ماهانه است، اما چند اپلیکیشن کاربردی آن رایگان هستند. این کارگزاری برای معامله‌گرانی که هر روز در بازار حضور دارند و اقدام به خرید و فروش می‌کنند، بسیار مناسب است.

Charles Schwab

ویژگی برجسته: بهترین گزینه برای آموزش

نام این کارگزاری همواره یادآور واژه‌های «آموزش و یادگیری» است. در وبسایت این کارگزاری، بخش «مشاوره سرمایه‌گذاری» بیشترین تعداد بازدیدها را به خود اختصاص داده است. اگر معامله‌گر اوراق آتی هستید، این کارگزاری مجموعه بزرگی از امکانات برای یادگیری و آشنایی با روند و چگونگی معاملات را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کارگزاری همچنین بهترین پلتفرم معاملاتی و آموزشی را در اختیار سرمایه‌گذاران تازه‌وارد قرار می‌دهد. در این کارگزاری بیش از ۷۰ نوع قرارداد آتی خرید و فروش می‌شود.

Generic Trade

ویژگی برجسته: حق‌الزحمه رقابتی

در میان همه کارگزاری‌ها، این کارگزاری یکی از کمترین حق‌الزحمه‌های معاملات را برای هر معامله دریافت می‌کند که رقم آن حداکثر به ۵۹ سنت می‌رسد. این شرکت کارگزاری به شفافیت و پایین نگه داشتن حق‌الزحمه‌های خود می‌بالد و معتقد است که معامله‌گران امروزی مجموعه‌ای از اطلاعات ارزشمند را در اختیار دارند و اصلی‌ترین نیاز آنها، اجرای سریع و آسان دستورهای خرید و فروش و پرداخت هزینه اندک است. این کارگزاری به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های فنی پیشرفته، کمترین تاخیر را در اجرای دستورهای خرید و فروش داشته است. در این کارگزاری بیش از ۲۰۰ نوع اوراق مختلف دادوستد می‌شود.

منابع: NerdWallet، BENZINGA

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها