بورس

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران بیش از دو میلیون و ۶۱۰ هزار ورقه بهادار مبتنی بر کالا به ارزشی بیش از ۱۵۳۸ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال خرید و فروش شد تا حجم معاملات نسبت به هفته ماقبل با رشد نزدیک به ۸ درصدی مواجه گردد. معاملات گواهی سپرده زعفران نگین، زعفران پوشال، پسته فندقی، سکه طلا و زیره سبز در بورس کالا فعال است.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی معاملات هفته قبل دو میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۲۱ گواهی سپرده زعفران نگین به ارزشی بیش از ۱۷۸ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال خرید و فروش شد تا به این ترتیب این دارایی پایه بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دهد.

۱۱۳ هزار و ۳۶۶ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز در حالی مورد معامله قرار گرفت که ارزش معاملات آن هشت میلیارد ریال رسید.

معامله گران تعداد ۲۸ هزار و ۵۰۸ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ را نیز خرید و فروش کردند و ارزش ۲۴ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریالی را رقم زدند.

حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا نیز به ۲۲۲ هزار و ۱۷۰ گواهی رسید و این دارایی پایه با ارزش ۱۳۲۵ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریالی بیشترین ارزش معاملات را در بر گرفت.

معامله ۶۲۰۷ گواهی سپرده زیره سبز نیز در حالی در بورس کالا انجام شد که ارزش این معاملات رقمی نزدیک به ۱.۸ میلیارد ریال به ثبت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها