• ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
  • کد خبر: 38209
مس

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن تنها ۶ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۶۶۴ دلار رسیده است.

به گزارش «کالاخبر»؛ قیمت مس در روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه پنج اسفند ماه تغییر چندانی نداشته و همچنین قیمت این فلز با کاهش ۶۵ دلار نسبت به سه‌شنبه هفته گذشته به پنج هزار و ۶۶۴ دلار رسیده است،

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه، با افزایش ۶ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۰.۱ درصد رشد داشته و پنج هزار و ۶۸۷ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۱.۲ درصد افت را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه، با کاهش یک هزار و ۳۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۶۱ هزار و ۵۷۵ تن به ۱۶۰ هزار و ۲۵۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نمایانگر این است که در روز سه‌شنبه ۶ اسفند ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز دوشنبه تغییری نداشته و برابر با ۲۴ دلار بر تن گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها