نقره

یک تحلیلگر ارشد بین المللی بر این باور است که قیمت جهانی هر اونس نقره به زودی به مرز ۲۳ دلار خواهد رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از کیتکو نیوز ، Darren Blasutti رئیس شرکت معدنی Americas Gold & Silver تاکید کرد: قیمت نقره در حال حرکت به سوی ارزش عادلانه و منصفانه خود یعنی ۲۳ دلار در هر اونس است و این مساله می تواند یک تغییر بزرگ برای معدنکاران و صنعت جهانی نقره باشد.

وی افزود: می توانم پیش بینی کنم که قیمت نقره به سوی ۲۲ تا ۲۳ دلار حرکت خواهد کرد و این یک تحول بزرگ برای صنعت نقره خواهد بود.

اظهارات این تحلیلگر اقتصادی در شرایطی است که ارزش سهام شرکتهای معدنی نقره در سال ۲۰۱۹ با افزایش چشمگیری روبرو شده است. ارزش سهام شرکت Americas Gold and Silver در ۱۲ ماه منتهی به ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: اعتماد به بازار فلزات گرانبها افزایش یافته است . تصور می کنم شرایط بازار فلزات گرانبها اکنون بسیار عالی است. پیش بینی می کنم درآمد شرکتهای معدنی در ۳ ماه نخست ۲۰۲۰ میلادی با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد. شرکتهایی که مدیریت قوی داشته باشند، با سود مالی خوبی روبرو شده اند و شرکتهایی که مدیریت قوی نداشته باشند، قادر به کسب سود مالی سرشاری نخواهند بود.

وی افزود: به خاطر کمبود منابع مالی و ذخایر اقتصادی، برخی شرکتهای معدنی ترجیح داده اند تا همه تمرکز خود را بر روی توسعه پروژه های موجود تولیدی قرار دهند به جای آنکه پروژه های جدیدی را آغاز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها