مس

قیمت مس در LME روز جمعه ۱۸ بهمن ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۷۳ دلار کاهش داشته و به پنج هزار و ۶۵۳ دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن ۱.۳ درصد افت نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ماه، داشته و در روز ۱۸ بهمن ماه، به پنج هزار و ۶۵۳ دلار رسیده است، این فلز در روز جمعه رشد ۱.۵ درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات جمعه ۱۸ بهمن ماه، با کاهش ۷۰ دلاری نیز نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۱.۲ درصد افت داشت و پنج هزار و ۶۷۰ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۱.۵ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه، با کاهش سه هزار و ۲۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۷۴ هزار و ۸۰۰ تن به ۱۷۱ هزار و ۵۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد که در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش سه دلاری داشته و با این میزان افزایش در روز جمعه برابر با ۱۷ دلار بر تن رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها