بازدید اعضای هیات مدیره بورس کالا از انبارهای زعفران مشهد

اعضای هیات مدیره شرکت بورس کالای ایران با همراهی چند تن از مدیران ارشد این شرکت و حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس، با حضور در انبارهای زعفران بورسی در خراسان رضوی از فرآیند تحویل گیری محصول از کشاورزان تا صدور گواهی سپرده کالایی بازدید کردند.

به گزارش «کالاخبر»، طی این بازدید حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، امیر حمزه مالمیر، بهزاد کرمی، بهمن تجلی زاده، امیر مهدی صبایی و علیرضا صادقی به عنوان اعضای هیات مدیره، مجید عشقی قائم مقام مدیرعامل و علیرضا ناصرپور معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران با حضور در محل سه انبار بورسی نوین زعفران، زعفران سحرخیز و زعفران مصطفوی از فرآیند تحویل گیری محصول از کشاورزان، ارزیابی کیفیت و استاندارد محصول در آزمایشگاه و در نهایت صدور قبض انبار جهت معامله در بورس کالا بازدید کردند.

این گزارش می افزاید، در حال حاضر ۶ انبار زعفران با ظرفیت بیش از ۳۴ تن در استان های خراسان رضوی و جنوبی در بورس کالای ایران پذیرش شده اند که فرآیند تحویل گیری، ارزیابی کیفی محصول و صدور گواهی سپرده کالایی به منظور معامله در بورس را انجام می دهند. همچنین طی ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۴۰ میلیون و ۶۶۳هزار گواهی سپرده زعفران نگین و زعفران پوشال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها