مس

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه اول بهمن ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۸۶ دلار کاهش داشته و به ۶ هزار و ۱۵۹ دلار رسید و کمترین قیمت در ۹ روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از  فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه اول بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن ۱.۴ درصد افت نسبت به روز دوشنبه ۳۰ دی ماه، داشته و در روز اول بهمن ماه، به ۶ هزار و ۱۵۹ دلار رسیده است، این فلز در روز سه‌شنبه افت ۱.۴ درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه اول بهمن ماه، با کاهش ۸۵ دلاری نیز نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۱.۴ درصد افت داشت و ۶ هزار و ۱۸۶ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۱.۵ درصد افت را نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روزسه‌شنبه یکم بهمن ماه، با افزایش ۳۸ هزار و ۷۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۲۴ هزار و ۲۲۵ تن به ۱۶۲ هزار و ۹۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد در روز سه‌شنبه یکم بهمن ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز دوشنبه افزایش دو دلاری داشته و در روز با این میزان افزایش در روز سه‌شنبه برابر با ۲۸ دلار بر تن رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها