گواهی سپرده

در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالای ایران معامله گران تعداد یک میلیون و ۶۶۷ هزار گواهی سپرده کالایی را در ۲۰ نماد معاملاتی دادوستد کردند و ارزشی بیش از ۴۱۳ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال را به ثبت رساندند.

به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات هفته قبل نزدیک به ۵۱ هزار گواهی سپره سکه طلا در نماد معاملاتی انبار بانک های سامان، صادرات، رفاه و ملت به ارزش بیش از ۲۳۰ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال معامله شد.

دادوستد بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گواهی سپرده زعفران نگین در نماد ۵ انبار با سررسید آبان ماه ۱۳۹۹ ارزشی بیش از ۱۳۱ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریالی را رقم زد. به این ترتیب، نمادهای مذکور سهم ۸۹ درصدی را از حجم کل معاملات در اختیار خود گرفتند.

همچنین معامله گران تعداد ۸۹ هزار و ۴۰۳ گواهی سپرده زعفران پوشال معمولی را نیز در حالی معامله کردند که ارزش حدود ۶.۳ میلیارد ریال برای آن به ثبت رسید.

ارزش معاملات گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ سه انبار با سررسید آبان ماه ۱۳۹۹ نیز به رقم ۴۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال رشد کرد و تعداد ۴۵ هزار و ۳۶۰ گواهی سپرده کالایی مورد معامله قرار گرفت.

در جریان هفته گذشته ۱۵۳۴ گواهی زیره سبز نیز به ارزشی حدود ۵۱۸ میلیون ریال در بازار خرید و فروش شد.

در پایان این گزارش می افزاید، معاملات اولین هفته از زمستان ۱۳۹۸ در حالی سپری شد که معامله گران شاهد رشد حجم معاملات گواهی سپرده کالایی بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها