یورونکست

بورس کالای یورونکست بزرگ‌ترین بازار کالای فرانسه است که تجارت کالاهای کشاورزی از قبیل گندم و انواع حبوبات و لبنیات را بر عهده دارد؛ براساس اعلام وب‌سایت رسمی «یورونکست» قرار است با آماده شدن زیرساخت های معاملاتی در سال ۲۰۲۰ میلادی تجارت فرانسه با آلمان از طریق یورونکست آغاز شود. 

به گزارش اختصاصی «کالاخبر»، بورس کالای یورونکست بزرگ‌ترین بازار کالای فرانسه است که تجارت کالاهای کشاورزی از قبیل گندم و انواع حبوبات و لبنیات را بر عهده دارد؛  در سال قبل این بازار توانسته بود سودآوری خود در فرایند تجارت کالاهای کشاورزی را ۳.۶ درصد افزایش دهد.

 در وب‌سایت رسمی بازار «یورونکست» بر تلاش این بازار برای توسعه تجارت با بازار آلمان نیز تأکید شده و قرار است که از سال ۲۰۲۰ میلادی زمینه‌سازی برای تجارت با آلمان فراهم و از فضای اقتصادی و تجاری این کشور بیشترین بهره‌مندی نصیب فرانسه از مسیر بورس کالای این کشور شود

تخفیف‌های ویژه به مشتریان 

اما در فضای سخت اقتصادی کنونی جهان که بی‌ثباتی‌ها و بحران‌ها تأثیر جدی بر تصمیم‌گیری‌های اقتصادی دارند، «یورو نکست» که بیشتر در بخش تجارت محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند، راهکار تازه‌ای برای ترغیب سرمایه‌گذاری در این بازار معرفی کرده است. براین اساس از دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی به مدت یک سال، افرادی که در این بازار فعالیت می‌کنند در ازای دریافت خدمات، هزینه کمتری خواهند پرداخت. براساس این طرح، تخفیف‌های ویژه‌ای برای نگهداری محصولات در انبارها و انتقال آن به خریدار و حتی ارزیابی محصول در نظر گرفته شده است.

حتی در مواردی فروشنده و خریدار می‌توانند هزینه‌های مربوط به مبادله را به‌صورت اقساط و طی سه سال پرداخت کنند، ولی در این بازه زمانی باید حجم و ارزش مشخصی از مبادله را از طریق این بازار انجام دهند.

این طرح در سال ۲۰۱۷ میلادی در بازار مطرح شد، ولی از دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی به‌صورت رسمی اجرا شده است. گفته می‌شود درصورتی‌که نتیجه اجرای این طرح در یک سال اول مطلوب باشد، احتمال تمدید این طرح در سال‌های بعد هم وجود دارد. این طرح برای فروشندگان و خریداران فرانسوی اجرا می‌شود زیرا هدف آن توسعه تجارت در داخل کشور و تأمین تمام نیازها در اسرع وقت و با کمترین هزینه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها