طلا

تحلیلگران موسسه تحقیقاتی Wolfe Research بر این باورند که قیمت هر اونس طلا تا مارس ۲۰۲۰ میلادی به بیش از ۱۷۰۰ دلار خواهد رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ تحلیلگران موسسه تحقیقاتی Wolfe Research در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کردند که قیمت جهانی طلا تا مارس ۲۰۲۰ بیش از ۱۵ درصد بیشتر از قیمتهای کنونی خواهد بود.

بر اساس این گزارش اتخاذ سیاست های انبساطی پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا و کاهش نرخ بهره موجب شد تا قیمت هر اونس طلا در سپتامبر به بیش از ۱۵۴۶ دلار برسد. قیمت طلا هم اکنون به ۱۴۷۸ دلار رسیده است.

از ماه نوامبر تاکنون قیمت جهانی طلا تقریبا با ثبات و بدون نوسانات شدید بوده است. تحلیلگران بر این باورند که قیمت جهانی طلا تا مارس ۲۰۲۰ شاهد تحولات جدیدی خواهد بود و با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، قیمت طلا به زودی وارد یک روند صعودی مجدد خواهد شد و این روند به مراتب قوی تر از افزایش قیمت در ماه های قبل خواهد بود. بررسی روند افزایش قیمت طلا از ۲۰۱۵ میلادی نشان می دهد که این فلز گرانبها در این مدت ۷ بار با رشد میانگین ۱۵ درصدی قیمت در ۷۵ روز روبرو شده است.

این تحلیل نشان می دهد که قیمت طلا احتمالا تا فوریه ۲۰۲۰ به بیش از ۱۶۷۰ دلار خواهد رسید.آخرین بار که قیمت جهانی طلا به رکورد ۱۹۰۰ دلاری دست یافته است در سال ۲۰۱۱ میلادی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها