taghvimeamoozeshi98.jpg

بورس کالای ایران با برگزاری ۱۶ دوره آموزشی رایگان به استقبال زمستان ۹۸ می رود.

به گزارش «کالاخبر»، شرکت بورس کالای ایران در نظر دارد با برگزاری ۱۶ کارگاه آموزشی، برنامه های متنوعی را در فصل زمستان برای علاقه مندان به این حوزه به اجرا درآورد.

در همین راستا، کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران برای فصل زمستان از تاریخ ۸ دی ماه آغاز می شود و تا ۲۷ بهمن ماه ادامه دارد. این کارگاه ها با موضوعاتی همچون آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران، آشنایی با قراردادهای آتی همزمان با آموزش نحوه معاملات در تالار مجازی بازار مشتقه و آشنایی با قراردادهای اختیارمعامله و استراتژی های معاملاتی آن برگزار می شود.

دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی بورس کالای ایران با محوریت قراردادهای سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی از دیگر کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران در فصل زمستان است که توسط مدرسین مربوطه آموزش داده می شود.

این گزارش می افزاید، تمامی کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران به صورت رایگان برگزار می شود و حداقل نفرات برای تشکیل کارگاه ها به صورت حضوری در محل شرکت بورس کالای ایران ۲۰ و حداکثر ۴۰ نفر اعلام شده است.

همچنین، امکان برگزاری کارگاه ها به صورت خاص و با شرط حضور حداقل ۲۰ نفر، در محل سازمان ها نیز وجود دارد. مهلت ثبت نام برای هر کارگاه حداکثر دو هفته قبل از شروع کلاس می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با اداره آموزش و ترویج شرکت بورس کالای ایران با شماره ۸۵۶۴۴۰۱۴ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها