photo_2016-05-06_15-43-57.jpg

دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حالی سپری می شود که بازدید کنندگان از غرفه بورس کالای ایران در محل غرفه اركان بازار سرمايه این نمایشگاه بازدید كردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حالی روز شلوغی را پشت سر می گذارد که علاوه بر دست اندرکاران داخلی شاهد حضور پر رنگ فعالان و سرمایه گذاران خارجی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه هستیم.

در این بین با توجه به انجام معاملات پتروشیمی و فرآورده های نفتی در بورس کالای ایران غرفه این بورس با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشکاه مواجه شده است.

فعالان و سرمایه گذارن خارجی حضور یافته در غرفه بورس كالاي ايران از کشورهای فنلاند، آلمان، هلند، ژاپن، چین و سنگاپور بودند که با سازوکار معاملات محصولات پتروشيمي و فرآورده هاي نفتي و همچنین فرصت های بورس كالا در بعد بين المللي با توجه به اجراي برجام و دوران پساتحریم، آشنا شدند.

گفتني است، از مباحث مهم مطرح شده میان کارشناسان بورس کالا و فعالان خارجی حوزه نفت و پتروشیمی، برگزاری کنفرانس بین المللی قیر با حضور بورس کالا و تمامی فعالان بین المللی بازار قیر بود که قرار است در شهریور سال جاری برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها