F-18.jpg

امروز معاملات پلی پروپیلن ها پس از اعلام قیمت های پایه در هفته جاری مانند هفته گذشته پی گرفته شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز پلی پروپیلن نساجی ۵۵۰ نویدزرشیمی، پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S و پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون، پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ و پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

به گفته فعالان بازار، رقابت برای خرید گرید۵۵۰ نویدزرشیمی محدود بود، برای گرید Z۳۰S پتروشیمی مارون هم حدودا ۱۶۰ تومان به طور میانگین رقابت شد و گرید Z۳۰Gهم ۴۶ تومان رقابت داشت.  پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ و پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم به ترتیب و به طور میانگین با ۷۹ و ۲۱۳ تومان رقابت به فروش رسیدند.

در همین حال پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی نسبتا از استقبال کمتری نسبت به گریدهای دیگر برخودار بود، به طوری که عرضه ۲۱۰ تنی آن ۴۲ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۳۷۲ تومان فروخته شد.

پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C مارون در این روز دوبرابر عرضه تقاضا داشت، عرضه ۴۸۴ تنی آن ۸۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۳۳ تومان و میانگین خرید این کالا هم ۳ هزار و ۷۷۴ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ و پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پتروشیمی مارون هم امروز مورد توجه خریداران قرار نگرفت و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

البته پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰Nپتروشیمی مارون با رقابت محدود خریداری شد، به طوری که عرضه ۱۰۱۲ تنی آن ۱۳۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۶ تومان و میانگین خرید این کالا هم ۴ هزار و ۷۲ تومان رقم خورد.

وکیوم باتوم پالایش نفت شیراز هم امروز به میزان عرضه تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۸۲ تومان فروخته شد. گوگرد گرانوله پالایش گاز شهیدهاشمی نژاد هم با وجود افزایش قیمت پایه، مشتری نداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها