IMG_2895.JPG

شرکت کنندگان هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی با حضور در شرکت بورس کالای ایران، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت های بورس کالا در بعد داخلی و بین المللی، از تالار معاملات این بورس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، امروز نشستی با حضور شرکت کنندگان هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی از سراسر جهان همچون آلمان، چین، گامبیا، یونان، هند، اندونزی، کره جنوبی، نیجریه، پاکستان، روسیه سوئیس سوریه، ترکیه، امارات متحده عربی و انگلستان با مدیران و کارشناسان ارشد شرکت بورس کالای ایران برگزار گردید.

در ابتدای این نشست طي ارائه اي از سوي كارشناسان بورس كالاي ايران، شرکت کنندگان هشتمین دوره بین المللی بازار سرمایه اسلامی با ساز و كار بورس كالا و جايگاه آن در بازار سرمايه كشور و برنامه ريزي هاي اين بورس براي حضور در عرصه های بين المللي آشنا شدند.

در پایان شرکت کنندگان این دوره ضمن بازدید از تالار معاملات، از نزدیک با فرایندهای معاملاتی بورس کالا آشنا شدند.

لازم به ذکر است، در این دوره که از روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه تا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در تهران برگزار می شود، بیش از ۳۰ میهمان خارجی از ۱۰ کشور مذکور در خصوص مباحثی مرتبط با تحولات جدید در حوزه نهادهای مالی ایران و همچنین برخی از مباحث روز بازار سرمایه اسلامی با محوریت نهادهای مالی در سایر کشورها، مطلع شده و همچنین نظرات و دیدگاه های کارشناسان مالی اسلامی سایر کشورها تبادل می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها