پلیمر

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۲۹ فروردین و ۱۲ اردیبهشت نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین کاهش قیمت در گروه محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته متعلق به پلی استایرن مقاوم با ۴ درصد افت است، این کالا از رقم ۴ هزار و ۵۳۰ به ۴ هزار و ۳۵۰ تومان رسید. همچنین پلی استایرن معمولی نیز با افتی معادل ۳.۳ درصد نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شد.

در رده های بعدی افت قیمت پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی با افت ۳.۴ درصد نسبت به دو هفته قبل قرار دارند.

در همین حال پلی استایرن های انبساطی و پلی اتیلن های سبک فیلم به ترتیب ۲.۵ و ۲.۶ درصد نسبت به دو هفته گذشته افت قیمت داشتند. پلی استایرن های انبساطی از ۴ هزار و ۱۷۱ تومان به ۴ هزار و ۶۶ تومان رسیدند. همچنین پلی اتیلن های سبک فیلم نیز از رقم ۳ هزار و ۹۰۵ به ۳ هزار و ۸۰۴ تومان برای عرضه در نیمه دوم اردیبهشت ماه رسیدند.

پلی اتیلن های سنگین بادی، فیلم و پلی اتیلن های سبک خطی نیز با افت قیمت از ۱.۶ تا ۲ درصد روبه رو شدند. پلی اتیلن سنگین اکستروژن  EX۳ هم ۰.۷ درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش نرخ داشت.

پلی اتیلن های ترفتالات سوپربرایت و نساجی هم ۰.۵ درصد کاهش نرخ داشتند، به طوری که سوپربرایت از ۲ هزار و ۹۴۲ به ۲ هزار و ۹۲۷ تومان رسید. پلی اتیلن های ترفتالات نساجی هماز رقم ۲ هزار و ۸۲۹ تومان به ۲ هزار و ۸۱۴ تومان رسید.

پی وی سی ها و پلی پروپیلن های شیمیایی نیز کمترین افت قیمت ها را تجربه کردند، به طوری که پی وی سی ها ۰.۲ درصد و پلی پروپیلن های نساجی ۰.۱ درصد کاهش نرخ داشتند. همچنین پلی اتیلن های ترفتالات آمورف و بطری ها هم نسبت به دو هفته قبل تغییر قیمتی نداشتند.

البته نرخ دلار در محاسبات قیمت محصولات پتروشیمی ۰.۵ درصد کاهش یافته و به رقم ۳ هزار و ۴۴۸ تومان رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها