photo_2016-04-24_12-29-06.jpg

مدیرعامل مرکز مالی ایران از ارائه بسته‌های آموزشی پیشنهادی در خصوص معرفی بازار سرمایه به شرکت‌های کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به نقل از روابط عمومی مرکز مالی ایران، علی نقوی در گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور ارایه خدمات مالی، آموزشی و پژوهشی باکیفیت و کاربردی به منظور افزایش نقش بازار سرمایه در توسعه اقتصاد ملی را از ماموریت‌های مرکز مالی ایران دانست.

وی گفت: از آنجا که فرابورس ایران به زودی فعالیت خود را برای پذیرش شرکت‌های کوچک و متوسط در بازار این شرکت‌ها موسوم به SME Market آغاز خواهد کرد، بنا به مسئولیت مرکز مالی، بسته‌های آموزشی متعددی را برای آشنایی هرچه بیشتر این شرکت‌ها با ساختار بازار سرمایه تهیه کرده‌ایم.

به گفته نقوی این بسته‌های آموزشی پیشنهادی شامل مطالبی در خصوص آشنایی این شرکت‌ها با بازار سرمایه ایران، بایسته‌های حقوقی، پذیرش در بازار سرمایه، بایسته‌های مدیران، بایسته‌های حسابداری شرکت‌های سهامی عام و مدیریت امور سهام است که در اختیار شرکت‌های SME قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مرکز مالی ایران هدف از این آموزش‌ها را توسعه خدمات آموزشی و پژوهشی به منظور عمق بخشی به دانش مالی و ارتقاء کیفیت تصمیم‌گیری، توسعه آموزش نهادهای مالی به منظور کمک به ارتقاء و بهبود شفافیت بازار و توسعه استانداردهای حرفه‌ای، توسعه خدمات مالی بین المللی و در نهایت گسترش شبکه ارتباطات و جریان اطلاعات بین فعالان بازارهای مالی عنوان و ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم از طریق این آموزش‌ها نقش اثرگذار و پررنگی در توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه کشور ایفاء کنیم.

وی افزود: مرکز مالی ایران در زمینه‌های متعددی همچون آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، میان مدت، خدمات پژوهشی، انتشاراتی و برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها فعالیت می‌کند.

نقوی با اشاره به اینکه این مرکز تاکنون تفاهم‌نامه‌هایی با دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و موسسه موندوویزیونه انگلیس منعقد کرده است، گفت: به هر ترتیب تلاش می‌کنیم با ارائه برنامه‌های آموزشی، موجب تعمیق نگاه‌ها به بازار سرمایه شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها