blog-img.jpg

بررسی معاملات روز گذشته (دوشنبه) محصولات پلیمری نشان می دهد که این بازار پلی پروپیلن ها پس از اعلام قیمت های پایه جدید رونق گرفته است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب پتروشیمی شازند، نویدزرشیمی و پلی نار، پلی پروپیلن های خود را با حجم بالای تقاضا و رقابت به فروش رساندند.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰Lنویدزرشیمی که به میزان ۱۰۰۸ تن عرضه داشت، با تقاضای ۷۴۷۶ تنی روبه شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۴۳ تومان و قیمت خرید آن نیز ۳ هزار و ۴۵۷ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه ۲۵۲ تنی پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MAپتروشیمی نویدزرشیمی با ۴۲۰ تن تقاضا روبه رو شد، این کالا با قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۷۳ تومان معامله شد. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C این پتروشیمی هم که به میزان ۱۵۱۲ تن عرضه شد، ۱۸۶۹ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۳۶ تومان بود و میانگین خرید آن نیز ۳ هزار و ۷۷۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن های پتروشیمی پلی نار نیز با تقاضای بالا و رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. به طوری که عرضه ۴۰۰ تنی پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ به میزان ۶ هزار و ۲۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۴۳ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۴۵۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار هم با نرخ ۳ هزار و ۴۵۷ تومان و به میزان ۳۹۹ تن توسط کارگزاران خریدرای شد. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R و PPHP۵۱۰ پتروشیمی شازند هم با رقابت از سوی خریداران مورد معامله قرار گرفت.

به گفته کارشناسان بازار، معاملات پلی پروپیلن ها با توجه به افزایش اندک قیمت پایه در روز یکشنبه، روندی بسیار مطلوب داشت.

در همین حال گوگرد کلوخه پالایش نفت شیراز به میزان ۱۰۰ تن و با قیمت پایه ۱۹۷ تومان مورد معامله قرار گرفت. گوگرد گرانوله پالایش نفت شازند هم مشتری نداشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها