lending-shophero.jpg

حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز به ۱۶هزار و ۱۰۰ قرارداد و به ارزش بیش از یک هزار میلیارد و ۷۶۱میلیون ریال رسید که نسبت به روز یکشنبه با رشد ۹ درصدی روبه رو شد؛ چراکه حجم معاملات این روز ۱۴ هزار و ۶۵۶ قرارداد بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز گذشته هر پنج رسید بازار آتی سکه با افزایش نرخ رو به رو شدند؛ به طوری که سکه سررسید اردیبهشت ماه با افزایش ۰/۳۱ درصدی با نرخ یک میلیون و ۳۴ هزار تومان معامله شد، این در شرایطی است که سکه تحویل تیر با قیمت یک میلیون و۴۵ هزار تومان به فروش رسید که رشد ۰/۳۵ درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل شهریور نیز با قیمت یک میلیون و ۵۹ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰/۴۱ درصدی را در این روز تجربه کرد. همچنین سکه تحویل آبان با قیمت یک میلیون و ۷۶ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با رشد ۰/۶۱ درصدی رو به رو شد. در پایان نیز سررسید دی ماه که به تازگی به معاملات آتی اضافه شده است با نرخ یک میلیون و ۱۰۴ هزار تومان معامله شد و رشد ۱/۰۴درصدی را تجربه کرد.

از سویی در بازار نقدی نیز روز گذشته، ‌سکه تمام بهار آزادی هماهنگ با روند قیمتی دلار حرکت کرد و با ۳ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۳۴ هزار تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها