مس

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت مس طی خرداد امسال با تولید ۳۱ هزار ۲۵۹ تن آند نسبت به برنامه ۲۳ هزار ۶۳۲ تنی موفق شد به رشد ۳۳درصدی دست یابد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، اردشیر سعدمحمدی با بیان این‌که میزان تولید آند شرکت مس از ابتدای سال جاری تاکنون از رشد ۳۶ درصدی برخوردار بوده است، افزود: این شرکت با تولید ۲۲هزار و ۳۲۸ تن کاتد نسبت به برنامه ۱۸ هزار ۶۱۱ تنی خرداد ماه موفق به ثبت رشد ۲۰ درصدی در تولید این محصول شد.

به گفته وی میزان تولید این محصول هم از ابتدای سال جاری تاکنون با رشد ۲۷ درصدی به رقم ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن رسید که عملکرد بسیار چشمگیری برای شرکت مس محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: علاوه بر این شرکت مس در سومین ماه سال جاری موفق به تولید ۲۴ هزار ۶۲۴ تن مس محتوی معدنی شد که نسبت به برنامه ۲۳ هزار ۵۸۰ تنی خرداد ماه از رشد ۴ درصدی برخوردار شد.

همچنین میزان تولید مس محتوی معدنی از ابتدای سال جاری با رشد ۵ درصدی روبرو بوده است و به رقم ۷۷ هزار و ۲۰۰ تن رسیده است.

وی افزود: شرکت مس طی خرداد ۱۶۵۲ میلیارد تومان فروش ثبت کرد که با این میزان فروش جمع درآمد سه‌ماهه نخست سال ۱۳۹۸ به ۴۷۷۳ میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل شرکت مس تأکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا پایان سال جاری عملکردی مناسب در حوزه تولید و فروش داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها