data-analysis-is-helping-b2b-firms-improve-customer-experiences_625_411028_0_14052245_500.jpg

 آمارهای منتشره اداره آمار و اطلاعات بازار در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۴ نشان می‌دهد سهم معاملات برخط از معاملات نرمال ۲۷ درصد بوده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، براساس اطلاعات منتشره اداره آمار و اطلاعات بازار در ۱۲ماهه سال ۱۳۹۴ از ۱۰۷ کارگزار فعال در بورس، ۹۹ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده اند.

 بر اساس این گزارش بیش از ۳۳ درصد از کل معاملات الکترونیکی در ۵ کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری‌های مفید با ۲۲.۶۶ درصد، بانک کشاورزی با ۲.۹ درصد، آگاه با ۲.۶ درصد، بانک صادرات ایران و مبین سرمایه با ۲.۴۵ درصد، رتبه های اول تا پنجم را به نام خود ثبت کردند.

 همچنین از کل معاملات، بیش از ۲۳۱ هزار میلیارد ریال خرید و فروش الکترونیکی بوده است که ۲۴.۴۶ درصد کل خرید و فروش است.

بنابراین گزارش ارزش کل خرید و فروش ۱۰۷ کارگزار فعال بورس تهران در ۱۲ ماهه سال ۹۴، بیش از ۹۴۷ هزار میلیارد ریال بوده است.

براین اساس ارزش خرید و فروش خرد و بلوک معادل ۹۰ درصد کل معاملات بوده است. همچنین ارزش خرید و فروش عمده و سایر ۹ درصد از معاملات را به خود اختصاص داده است.

 این گزارش می افزاید: تعداد پنج شرکت کارگزاری ۲۰.۸۵ درصد کل ارزش معاملات را در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۴ به خود اختصاص دادند.

شرکت‌های کارگزاری مفید با ۶.۵۸ درصد، کارگزاری خبرگان سهام با ۴.۲۲درصد، کارگزاری بانک صادرت با ۳.۴۳ درصد، کارگزاری صبا تامین با ۳.۳۵ درصد، و کارگزاری بهگزین با  ۳.۲۴ درصد، در رتبه های اول تا پنجم این جدول قرار دارند.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها