9970404-three-large-gold-bars-at-many-dollar-bills-Stock-Photo.jpg

تحلیلگر برجسته موسسه مالی جی پی مورگان آمریکا به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد که اکنون بهترین فرصت برای خرید طلا است و سرمایه گذاران باید به جای خرید سهام در بازار طلا سرمایه گذاری کنند.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، شاخص سهام اس اند پی ۵۰۰ بورس وال استریت که در هفته های نخست ۲۰۱۶ میلادی با کاهش شدیدی روبرو شده بود، در روزهای اخیر با افزایش نسبی همراه شده است.

بر اساس این گزارش علی رغم افزایش شاخص سهام آمریکا، مارکو کولانویچ تحلیلگر ارشد موسسه مالی جی پی مورگان آمریکا تاکید کرد: به نظر من افزایش نسبی شاخص سهام اس اند پی ۵۰۰ آمریکا کاملا موقتی خواهد بود و این افزایش بیشتر جنبه روانی داشته است.

وی در ادامه افزود: پیش بینی من این است که شاخص سهام آمریکا بار دیگر با کاهش روبرو خواهد شد. افزایش شاخص سهام آمریکا در شرایط کنونی هیچ توجیه منطقی اقتصادی ندارد. حتی پس از افزایش چشمگیر قیمت طلا در بازارهای جهانی طی هفته های گذشته، توصیه من به سرمایه گذاران بین المللی این است که به خرید طلا ادامه دهند.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: پس از برگزاری نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا، فشار بیشتری بر دلار وارد خواهد شد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

 

منبع: پایگاه اینترنتی سی ان بی سی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها