sedghiiiiii.jpg

مدیرعامل بانک رفاه کارگران امروز در مراسم رسمی راه اندازی معاملات گواهی سپرده کالایی و گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران گفت: حدود ۹۰ درصد تامین مالی بنگاه های اقتصادی از طریق سیستم های بانکی انجام می شود و بازار سرمایه می تواند بخشی از این تامین مالی ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دکتر علی صدقی با اشاره به محدودیت ها و مطالبات زیاد بنگاه های اقتصادی از سیستم بانکی اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد مشکلات تامین مالی می تواند از طریق ابرازهای نوین مالی حل شود به طوریکه این ابزارها کمک رسان بازار سرمایه و بانک ها برای تامین مالی صنایع خواهد شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به اینکه بانک ها مشتاق هستند تا به بازار سرمایه کمک کنند، گفت: اکثر بانک ها برای تامین مالی بلندمدت از طریق ابزارهای مالی نوین مشتاق هستند.

وی همچنین افزود: ابزارهای نوین مالی می توانند اهداف تعیین شده در اقتصاد ما را تامین کنند، از سوی دیگر بازار ثانویه در بازار سرمایه بسیار مهم است؛ چرا که می تواند دارایی ها را به طور مناسب و با قیمت منطقی، نقد کند و از همه مهمتر اقتصاد مقاومتی را پویا تر از گذشته به سمت جلو براند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها