1505.jpg

معاملات محصولات پلیمری امروز با افزایش تقاضا و حجم نسبت به دوشنبه هفته گذشته روبه رو شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز عرضه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ بیش از ۱۷۰هزارتن تقاضا داشت که فعالان بازار بر لزوم عرضه بیشتر این محصول در بورس کالا تاکید می کنند. قیمت پایه این کالا ۳هزار و ۵۴۳ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۸۹۷ تومان رقم خورد. به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی نزدیکی به فصل مصرف «ایکس تری» یکی از دلایل افزایش تقاضا برای این کالا است.

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی هم امروز معاملاتی خوبی را ثبت کردند، به طوری که پلی پروپیلن شیمیایی  ZB۳۳۲ نویدزرشیمی که به میزان ۳۳۶ تن عرضه شده بود، ۹۴۵ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۴۱ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۵۸۷ تومان رقم خورد.

البته امروز گریدهای پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J و پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳C به ترتیب به میزان ۸۴ و ۲۱ تن توسط مصرف کنندگان خریداری و بخشی از تناژ عرضه این کالاها وارد سیستم مچینگ شد.

همچنین پلی پروپیلن های نساجی Z۳۰S و C۳۰S مارون هم با افزایش تقاضا و حجم معاملات روبه رو شدند، به طوری که عرضه ۱۵۴۰ تنی Z۳۰S به میزان ۴۱۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۴۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن نیز ۲ هزار و ۹۶۱ تومان رقم خورد.

همچنین گرید C۳۰S مجتمع مارون نیز ۶۶۰ تن عرضه و ۲ هزار و ۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۴۷ تومان و میانگین قیمت خرید آن نیز ۲ هزار و ۹۶۱ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز حجم تقاضا برای پتروشیمی پلی نار و آریاساسول نیز نسبت به هفته قبل افزایش یافت. به طوری که پلی پروپیلن های نساجی PYI۲۵۰ ، ۵۰۴ تن عرضه  و ۹۸۷ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۴۷ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن هم ۲ هزار و ۹۱۴ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ این مجتمع هم به میزان ۶۰۰ تن عرضه و ۱۸۶۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن ۲ هزارو ۸۴۷ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن هم ۲ هزار و ۹۷۴ تومان بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها