بورس کالا

در هفته منتهی به ۶ دی ماه، ۴۲۱ هزار و ۲۹۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۵۶ و ۳۵ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۰۶ هزار و ۵۵۶  تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۹۸ هزار و ۳۰۲ تن فولاد، یک هزار و ۹۶۵ تن مس، ۳ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۶۶۰ تن روی، ۲ هزار تن سیمان، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۸۹ هزار و ۵۳۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۱۷۱ هزار و ۳۱۰ تن وکیوم باتوم، ۴۰ هزار و ۶۷۵ تن قیر، ۴۷ هزار و ۶۳۰ تن مواد پلیمری، ۲۸ هزار و ۲۶۶ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۹۰ تن گوگرد، ۲۷۰ تن عایق رطوبتی، ۹۰ تن انواع گازها و خوراک ها و ۵۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله  ۲۴ هزار تن  گندم خوراکی و یک هزار و ۲۰۰ تن شکر بود.همچنین ۱۰ تن کالا به ارزش ۹۰ میلیون ریال در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها