بورس كالا

در هفته منتهی به ۲۲ آذر ماه، ۳۱۳ هزار و ۳۱۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۵۰ و ۳۵ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش «کالا خبر»، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۳ هزار و ۷۳۹  تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۲۲۰ تن فولاد، یک هزار و ۸۰۰ تن مس، یک هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۰۰ تن شمش روی، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۱۰ تن کنسانتره مولیبدن و یک کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۹ هزار و ۲۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۶۴ هزار و ۲۶۰ تن وکیوم باتوم، ۱۲۰ هزار و ۵۵ تن قیر، ۵۵ هزار و ۱۹۲ تن مواد پلیمری، ۲۷ هزار و ۲۳ تن مواد شیمیایی، ۷۹۰ تن گوگرد، ۲ هزار تن سلاپس واکس و ۱۳۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله  ۴۰ هزار تن  گندم خوراکی بود.همچنین ۵۴۹ تن کالا اعم از نخ پلی استر و ضایعات فلزی نیز با ارزش ۶۸ میلیون ریال در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها