بورس كالا

در هفته منتهی به ۱ آذر ماه، ۷۹۳ هزار و ۹۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۵ و ۲۶ درصدی در حجم و ارزش را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۳۷ هزار و ۸۰  تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۸ هزار و ۲۵۰ تن فولاد، یک هزار و ۴۱۰ تن مس، یک هزار تن سیمان و ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۱ هزار و ۸۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از۱۴هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۱۹۴ هزار و ۸۲۵ تن وکیوم باتوم، ۹۴ هزار و ۴۸۰ تن قیر، ۵۰ هزار و ۶۷۳ تن مواد پلیمری، ۱۹ هزار و ۶۳۴ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۳۰ تن گوگرد، ۱۵۰ تن گازها و خوراک ها و ۸۶۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله  ۶۱ هزار و ۳۱۰ تن گندم و ۲۱۵ کیلو گرم زعفران رشته ای بود.همچنین ۳۲ تن کالا نیز با ارزش ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها