بورس کالا

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی مرداد ماه سال ۹۷ شاهد معامله بیش از دو میلیون و ۵۵۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال بود .

به گزارش «کالاخبر»، طی ماه گذشته تالار محصولات کشاورزی شاهد معامله بیش از ۲۸۴ هزار و ۶۹۱ تن انواع محصول به ارزش ۵ هزار و ۸۰۱ میلیارد ریال بود.بر این اساس در این تالار ۵ تن و ۷۰ کیلوگرم زعفران، ۱۰۵ هزار قطعه جوجه یکروزه، ۱۷۸ هزار و ۷۴۰ تن گندم، ۱۰۰ هزار و ۷۳۴ تن شکر، ۵هزار و ۷۰ تن روغن خام و۲۰ تن خرما طی ماه مذکور به فروش رسید.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در ماهی که گذشت شاهد معامله افزون بر یک میلیون و ۳۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار و ۱۶ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۳۶۲ هزار و ۴۰۸ تن انواع قیر، ۲۹۱هزار و ۴۶۱ تن انواع مواد پلیمری و ۱۸۷ هزار و ۹۸۱ تن مواد شیمیایی معامله شد.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴۱۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار تن لوب کات، ۲۴هزار و ۵۲۰ تن گوگرد، ۲ هزار و ۹۳۸ تن عایق رطوبتی، ۱۶۰ تن گازها و خوراک ها، ۴ هزار تن سلاپس واکس و ۴ هزار و ۳۷۰ تن روغن اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز در مرداد ماه ماه شاهد معامله ۸۷۳ هزار و ۹۵۳  تن انواع کالا به ارزش ۲۵ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال بود.در این تالار ۷۹۲ هزار و ۷۰ تن انواع فولاد، ۲۲ هزار و ۲۳۰ تن انواع مس، ۵۶۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۳ تن کنسانتره ، ۲ هزار و ۶۰ تن آلومینیوم، ۲ هزار تن سیمان، ۴۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۶ کیلوگرم شمش طلا و ۱۵ هزار تن سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز طی مدت مذکور معامله ۸۶ تن محصول معدنی و ۶۵۱ تن ضایعات فلزی را تجربه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها