124366060-676x450.jpg

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۱۲ بهمن ماه، شاهد عرضه ۱۰ کیلوگرم شمش طلای معدن موته است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، علاوه بر طلا، طی این روز  و در تالار مذکور۷۰۰ تن شمش هزار پوندی ۹۹.۸ شرکت ایرالکو،۱۴۰ تن سولفور مولیبدن شرکت ملی صنایع مس ایران نیز عرضه می شود.

همچنین در تالار صادراتی نیز ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به قیمت ۱۱ دلار ،  ۵ هزار تن قیر۶۰۷۰   شرکت پالایش نفت شیراز و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت ایزونام  به ترتیب به قیمت ۱۶۵ دلار و ۴۷۰ دلار در هر تن  نیز در تالار صادراتی عرضه می شود.

علاوه بر این در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز ۶۴ هزار و ۱۳۲ تن انواع کالا عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی در گروه فولاد شاهد عرضه ۲ هزار و ۲۰۰ تن ورق گرم B،  ۲هزار و ۲۰۰ تن ورق گرم C، یک هزار تن ورق سرد B و ۵۰۰ تن ورق قلع اندود شرکت فولاد مبارکه اصفهان به همراه ۲۰ هزار تن سبد میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان  است.

این گزارش حاکی است، ۳۵۰ تن شکر سفید و ۵۰۰ تن روغن خام سویا در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود. همچنین، حدود ۷۶۱ تن ذرت خوزستان موجودی انبارهای دانه طلایی، بنوت، بنوار ناظر، غرب کرخه، توسعه کشت شوش و وحدت در قالب گواهی سپرده کالایی عرضه می شود.

در مجموع در روز دوشنبه بیش از ۱۵۱ هزار و ۸۲۲ تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها