سیمان اصفهان

تامین مالی ۳۰۰ میلیارد ریالی سیمان شرق امروز با انتشار اوراق سلف موازی در بورس کالای ایران با موفقیت انجام شد.

به گزارش «کالاخبر»،عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان شرق (سهامی عام) در نماد «عشرق» به تعداد ۲۶۷.۸۵۷ قرارداد و با قیمت یک میلیون و ۱۲۰ هزار ریال در هر قرارداد یک تنی، از طریق شرکت کارگزاری امین آوید از ساعت  ۹:۳۰ امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه آغاز شد که کل این اوراق به فروش رفت.  

قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه برابر است با قیمت پایه در زمان عرضه اولیه به علاوه ۱۷.۵ درصد سود سالیانه به صورت روز شمار؛ همچنین بازدهی این اوراق در سررسید در دو حالت قابل تبیین است. درصورتیکه دارندگان اوراق نسبت به اعمال اختیار فروش خود به قیمت « ۱۱۸.۵ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه»  اقدام کند، این اوراق در سررسید برای سرمایه گذاران بازدهی یکساله  حداقل ۱۸.۵ درصدی خواهد داشت. اما درصورتیکه شرکت سیمان شرق نسبت به اعمال اختیار خرید خود به قیمت «۱۱۹ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه » اقدام کند، بازدهی سالانه  اوراق در سررسید حداکثر ۱۹ درصد خواهد بود.

اوراق سلف موازی استاندارد سیمان به منظور تامین سرمایه درگردش شرکت سیمان شرق صورت گرفته و براساس اطلاعیه عرضه معاملات ثانویه این اوراق از تاریخ ۲۳ خرداد ماه تا ۲۲ خرداد ۹۸ ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها