بورس

تامین مالی ۱۰۰میلیارد ریالی سیمان اصفهان با انتشار اوراق سلف موازی در بورس کالای ایران با استقبال سرمایه گذاران و در ۱۸ دقیقه با موفقیت انجام شد.

به گزارش «کالاخبر»،عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد سیمان ٣٢٥-١ شرکت سیمان اصفهان (سهامی عام) در نماد «عصفها ٢» به تعداد ۷۶.۱۰۳ قرارداد به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال و با قیمت ۱.۳۱۴.۰۰۰ ریال در هر قرارداد یک تنی، از طریق شرکت کارگزاری شهر امروز از ساعت ۱۰ آغاز شد که کل اوراق به فروش رفت.  

براساس اطلاعیه عرضه، قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه برابر است با قیمت پایه در زمان عرضه اولیه به علاوه ۱۸درصد سود سالیانه به صورت روز شمار؛ همچنین بازدهی این اوراق در سررسید در دو حالت قابل تبیین است. درصورتیکه دارندگان اوراق نسبت به اعمال اختیار فروش خود به قیمت « ۱۱۸.۵ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه»  اقدام نمایند، این اوراق در سررسید برای سرمایه گذاران بازدهی یکساله  حداقل ۱۸.۵ درصدی خواهد داشت. اما درصورتیکه شرکت سیمان اصفهان نسبت به اعمال اختیار خرید خود به قیمت «۱۱۹ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه » اقدام نماید، بازدهی سالانه  اوراق سلف در سررسید حداکثر ۱۹ درصد خواهد بود.

معاملات ثانویه این اوراق نیز آن تاریخ ۱۳۹۷/۱/۵ لغایت ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ادامه خواهد داشت.

-----

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها