بیلت

بررسی روند بازار بیلت نشان می دهد که بازار بیلت ترکیه در ثبات بوده و بازار چین با افت قیمت بیلت داخلی و صادراتی مواجه شده است.

به گزارش «کالاخبر»، پس از چند هفته روند صعودی در بازار بیلت ترکیه، قیمت ها در سطوح بالا به ثبات رسیده اند. خریدارها که نسبت به رشد قیمت بیشتر اطمینان نداشتند، احتیاط بیشتری می کنند.

بیلت وارداتی از سی آی اس برای حمل آوریل تا می ۵۶۵ تا ۵۷۰ دلار هر تن سی اف آر شده که نسبت به اوایل مارس ۵ تا ۱۰ دلار هر تن رشد داشته و چندین معامله در این سطح نهایی شده است. در بازار داخلی ترکیه بیلت ۵۸۰ تا ۵۹۰ دلار هر تن درب کارخانه است و برخی در ۶۰۰ دلار هم پیشنهاد می دهند. البته معامله زیادی در این قیمت نهایی نشده است.

بازار بیلت چین در چه حال است

هفته گذشته با افت قیمت بیلت داخلی و صادراتی چین ، برخی صادرکننده های چینی موفق شدند سفارشاتی از جنوب شرق آسیا دریافت کنند.

البته قیمت ها مجددا کمی افزایش یافت و بازار صادرات  دچار رکود شد. آخرین قیمت بیلت چین در جنوب شرق آسیا ۵۴۵ تا ۵۵۰ دلار هر تن فوب معادل ۵۶۰ تا ۵۷۰ دلار هر تن سی اف آر بود که ۵ تا ۱۰ دلار نسبت به هفته قبل افت داشت.

در بازار داخلی آخرین قیمت بیلت ۲۱ دلار افت داشت و ۵۶۷ دلار هر تن درب کارخانه شد. این افت قیمت شدید جو بازار را منفی تر کرد. ازاین رو بیلت صادراتی هم به ۵۴۰ تا ۵۴۸ دلار هر تن فوب رسید و معاملاتی در تایوان و فیلیپین نهایی شد.

منبع: metal expert

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها