پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۴۶ هزار و ۹۱۸ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۴۸ هزار و ۶۲۴ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۸۹ هزار و ۷۳۳ تن بود. به گفته فعالان بازار؛ معاملات محصولات پلیمری با توجه به افزایش قیمت دلار و چشم انداز مثبت بازارهای جهانی، با رونق همراه بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، برخی از گریدهای پی وی سی، برخی از گریدهای پلی اتیلن سنگین فیلم، بادی و برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم و پلی استایرن مقاوم و برخی از گریدهای بطری ها با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد.

در گروه پلی استایرن ها، پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز با ۷۵۰ تن عرضه ۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۷ هزار و ۲۷۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۷ هزار و ۳۲۰ تومان رقم خورد.

در گروه پی وی سی ها؛ پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی اروند با ۵۰۰ تن عرضه ۶۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۸۱ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های سنگین بادی؛ ۰۰۳۵ پتروشیمی بندرامام با ۳ هزارتن عرضه ۳۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۴۰۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۴۱۷ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های سبک، ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام هم با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۲۸۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۹۱ تومان رقم خورد.

در گروه بطری ها هم گرید ۷۸۱ پتروشیمی تندگیوان با ۴۴۰ تن عرضه ۲۶۲۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۲۱۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۷۳۳ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ پتروشیمی تبریز، پی وی سی گرید ۵۷ پتروشیمی آبادان، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰۰ پتروشیمی بندرامام، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰H پتروشیمی امیرکبیر، پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی شازند و پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ پلیمر آریاساسول وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها