پلی پروپیلن نساجی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به رقم ۸ هزار و ۷۳۸ تومان رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۱ هزار و ۴۸۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۲ هزار و ۲۶۵ تن رقم خورد.

به این ترتیب درگروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن ها همچنان با جذابیت مورد معامله قرار گرفتند، به طوری که پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با ۹۰۳ تن عرضه ۵۲۲۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۱۳۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۶۴۴ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XLپتروشیمی رجال با ۸۱۹ تن عرضه ۳۶۵۴ تن تقاضا داشت، این کالا با نرخ ۵ هزار و ۶۴۴ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK این مجتمع با ۲۳۱ تن عرضه ۱۰۹۲ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۵ هزار و ۶۴۴ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲Rاین مجتمع هم با ۵۰۴ تن عرضه ۲۸۳۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۱۳۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۶۴۴ تومان بود.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی؛ پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Cنویدزرشیمی هم با ۱۸۹ تن عرضه ۶۲۳۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۷۳۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۳۱۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی با ۱۶۸ تن عرضه ۵۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۴۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۸۷۸ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۶۲N۰۷ پتروشیمی لرستان، پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B۰۲ پتروشیمی مهاباد، پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ پتروشیمی بندرامام، پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA و پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها