کتاب

ویرایش جدید کتاب «مجموعه قوانین و مقررات بورس کالای ایران»، بهمن ماه سال ۹۶ در قالب یک جلد کتاب انتشار یافت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، چاپ دوم از کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالا در پاسخ به نیاز فعالان بازار، ذینفعان و محققان جهت دسترسی آسان به کلیه قوانین مرتبط و ضوابط حاکم بر فعالیت بورس کالای ایران و ایفای بخشی از وظایف این شرکت که همانا آموزش و فرهنگ سازی مرتبط با فعالیت های این بورس برای تسهیل ، بهبود و گسترش داد و ستد است ، بروز رسانی و انتشار یافت.

نظر به این که دستورات و مقررات بورس کالای ایران نسبت به گذشته تغییر یافته است بر همین اساس در جهت پاسخ نیاز مخاطبین، ذینفعان و محققان، کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالا بروز رسانی شده است.

همچنین وجود چنین مجموعه منسجمی می تواند امکان مقایسه، نقد و ارائه پیشنهادهای منطقی و عملی را برای بهبود قوانین و مقررات مربوطه بیش از پیش فراهم کند.

بر اساس این گزارش، کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالای ایران در ۵۹۳ صفحه مشتمل بر چهارفصل است که فصل اول آن به قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی که به صورت مستقیم با عملکرد بورس کالای ایران در ارتباط می باشد،پرداخته است.

فصل دوم کتاب نیز دربرگیرنده آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی قوانین مذکور است. مصوبات و مقررات مربوط به معاملات در بورس کالای ایران نیز مفاد فصل سوم این کتاب را تشکیل می دهد. فصل پایانی کتاب نیز در خصوص مقررات مربوط به تخلفات و حل و فصل اختلافات فعالان بورس کالای ایران است.

ضمنا دسترسی به فایل کتاب مجموعه قوانین و مقررات بورس کالای ایران بر روی سایت رسمی بورس کالای ایران در بخش آموزش و پژوهش بخش کتب میسر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها